DAMACAR olarak kişisel verilerinizin korunmasına ve özel hayatın gizliliğine önem veriyoruz. İşbu Gizlilik ve Çerez Politikası’ nın düzenleme amacı www.damacar.com.tr internet sitesini ziyaretiniz sırasında sizlerden toplanan kişisel veriler ile sitemizde kullandığımız çerezlere ilişkin bilgilendirmede bulunmaktır.
1.Çerez Nedir?
Ziyaret ettiğiniz internet sitesi tarafından tarayıcılardaki kullanıcılar ile cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanan ve genellikle harf ve rakamlardan oluşan küçük metin dosyaları çerezleri oluşturmaktadır.
DAMA OTOMOTİV İNŞ.GÜV.SİS.PLS.SAN.TİC.LTD.ŞTİ (“Şirket”) olarak, Şirketimize ait www.damacar.com.tr internet sitesine gerçekleştireceğiniz ziyaret ile tarafımıza bu adres üzerinden iletişim formu gönderilmesi işlemleri kapsamında ziyaretçilerimizin deneyimlerini geliştirmek adına çerez, piksel ve benzeri teknolojilerden yararlanmaktayız. Bu bakımdan, başta 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”) olmak üzere Kişisel Verileri Koruma Kurumu tarafından zaman zaman yayımlanan bilumum yönetmelik, tebliğ ve kararlara uygun biçimde çerez kullanımı gerçekleştirilmektedir.
Şirket olarak her zaman işbu Gizlilik ve Çerez Politikası’ nı değiştirmeye, düzenlemeye, yenilerini eklemeye, çıkartmaya ilişkin yetkilerimiz saklıdır. Şirketimiz tarafından yayımlanan Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası ile Kişisel Verilerin Korunması Hakkında Aydınlatma Metni’ ne www.damacar.com.tr adresinden her zaman ulaşabilirsiniz.
2. Çerezlerin Kullanım Amacı
İnternet sitemizi ziyaret eden kullanıcılardan çerezler aracılığıyla temin ettiğimiz verileri aşağıdaki amaçlar için kullanmaktayız:
İnternet sitesinin işlevselliğini arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
Mevcut internet sitesini iyileştirmek ve site üzerinden yeni özellikler sunmak ve sunulan özellikleri sizlerin tercihlerine göre kişiselleştirmek,
İnternet sitesinin, sizin ve Şirketimizin hukuki ve ticari güvenliğinin teminini sağlamak,
İnternet sitesinin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu ve analizini yapmak, internet sitesi üzerinde performans artırımına gitmek, siteyi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması,
İşlevselliği arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak, internet sitesi üzerinden üçüncü taraf sosyal medya mecralarına paylaşımda bulunmak,
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek suretiyle ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfalar üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi.
Hakkında ne dediler?